Saya nak sambung sikit jer cerita yang hari tu...sekarang ni saya dan suami sedang berikhtiar dlm mengubati penyakit suami saya itu, dah lima org ustaz kami temui disamping berusaha cara sendiri dengan solat hajat dan membaca Al-Ouran, insyaAllah, Allah tidak akan menghampakan doa dari hambaNya.


Baru2 ni saya dah daftarkan anak sulung saya Muhammad untuk menunaikan umrah pada bulan 5 2012 ni, mudah2an termakbul doa dan hajatnya selama ini untuk mengunjungi Tanah Suci Mekah bersama neneknya, walaupun rancangan awalnya saya dan dia akan ke sana, tapi oleh kerana suami saya tak berapa sihat, saya terpaksa batalkan rancangan tu sebab suamipun agak keberatan. Moga2 impian kami berdua untuk menunaikan haji bersama akan terlaksana...eh mcmana nk pergi daftar haji pun belum.


Aduii .... malas ler plak nak menaip ni...masa ni saya duduk sorang2 suami saya pergi ke Padang Perdana Kota Bharu ada solat hajat dan ceramah...politik ler apa lagi kan dekat nak mengundi..aper??? sokong parti maner??? soalan tu dan ada jawapannya...faham2 ler sendiri...okey nak stop ler dulu..letih arr..mengantuk lagi..tadi temankan suami pergi Kuala Krai, jumpa client..pergi pukul 3 ptg sampai rumah dekat pukul 7 ptg.

Comments

Popular posts from this blog

Catatan duka